Opći uvjeti

Uvjeti korištenja

Uvjeti korištenja web stranice http://euromart.com/

Ovi opći uvjeti reguliraju odnos između Noople doo, u daljnjem tekstu "Trgovac", s jedne strane, i Korisnika web stranica i usluga smještenih na web stranici http://euromart.com/, u daljnjem tekstu: korisnika , od drugog.

Noople Ltd. je tvrtka registrirana prema Trgovačkom zakonu Republike Bugarske s UIC 205231778 adresom Rogosh selo - 4140, ulica Keranite №1040, regija Plovdiv, tel: +38518000363 , Mobilni: +385919759271 , Email: [email protected]

Molimo pročitajte objavljene Opće uvjete u cijelosti prije korištenja informacijskih i komercijalnih usluga koje se nude na Stranici (u daljnjem tekstu Usluge).

Ovaj dokument sadrži informacije o aktivnostima Noople doo i općim uvjetima korištenja usluga koje pruža Noople doo, koji reguliraju odnos između nas i svakog našeg korisnika.

Potvrda Općih uvjeta je nužan i obvezan uvjet za sklapanje ugovora između Korisnika i Trgovca.

Prihvaćanjem Općih uvjeta, Korisnik je suglasan da se njegovi osobni podaci obrađuju na temelju ugovora sklopljenog između njega i Trgovca.

Definicije

Za potrebe ovih općih uvjeta, sljedeći se uvjeti razumiju kako slijedi:

Web stranica - http://euromart.com/ i sve njegove podstranice.

Potrošač - svaka fizička osoba koja stječe robu ili koristi usluge koje nisu namijenjene za komercijalnu ili profesionalnu djelatnost, te svaka fizička osoba koja kao stranka ugovora prema ovom zakonu djeluje izvan djelokruga svoje komercijalne ili profesionalne djelatnosti.

Opći uvjeti - ovi Opći uvjeti, koji uključuju uvjete korištenja, kolačiće, pravila registracije i isporuke, dobrovoljno rješavanje sporova, obrasce za povlačenje i razmjenu te sve druge pravno relevantne informacije dostupne na Stranici.

Osobni podaci – podaci o pojedincu koji otkrivaju njegov fizički, psihički, mentalni, obiteljski, ekonomski, kulturni ili društveni identitet.

Roba - pokretna materijalna imovina, osim stvari koje su prodane u slučaju prisilne ovrhe ili drugim mjerama od strane tijela ovlaštenih zakonom, kao i stvari koje su napuštene ili oduzete u korist države, a koje su državna tijela objavila na prodaju. Roba je također voda, plin i struja, kada se nudi na prodaju, pakirana u ograničenim količinama ili u određenim količinama.

Ugovor o kupoprodaji - ugovor kojim trgovac prenosi ili se obvezuje prenijeti vlasništvo nad robom na potrošača, a potrošač plaća ili se obvezuje platiti cijenu za nju, uključujući ugovore koji imaju za predmet i robu i usluge.

Postupak za alternativno rješavanje potrošačkih sporova - postupak za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova, koji ispunjava uvjete ovog zakona, a provodi tijelo za alternativno rješavanje potrošačkih sporova.

Usluge pružene

1. Na Stranici Korisnici imaju mogućnost sklapanja ugovora o kupoprodaji robe koju nudi Trgovac.

Narudžba

2. Korisnici koriste sučelje web stranice za sklapanje ugovora s Trgovcem za ponuđenu robu.

2.1. Ugovor o kupoprodaji robe smatra se sklopljenim od trenutka potvrde narudžbe od strane Trgovca

2.2. U nedostatku zaliha proizvoda, Trgovac zadržava pravo odbiti narudžbu.

2.3. Nakon odabira jedne ili više roba ponuđenih na web stranici Trgovca, Korisnik ih mora dodati na svoj popis robe za kupnju.

2.4. Potrebno je da Korisnik dostavi podatke za dostavu te da odabere način i vrijeme plaćanja cijene, nakon čega potvrdi narudžbu putem sučelja stranice.

2.5. Prilikom narudžbe, Korisnik dobiva e-mail potvrdu da je njegova narudžba prihvaćena.

3. Trgovac ima pravo odbiti sklapanje ugovora s netočnim Korisnikom.

3.1. Trgovac ima pravo tretirati Korisnika kao netočnog u slučajevima kada:

1. postoji nepoštivanje od strane Korisnika Općih uvjeta;

2. utvrđen je netočan, bahat ili grub odnos prema predstavnicima Trgovca;

3. utvrđene sustavne zlouporabe od strane Korisnika prema Trgovcu.

Cijene

4. Cijene ponuđene robe su one navedene na web stranici Trgovca u trenutku narudžbe, osim u slučajevima očite greške.

4.1. Cijene robe uključuju PDV, u slučajevima kada je predviđeno njegovo zaračunavanje.

5. Trgovac zadržava pravo promijeniti u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave cijene robe ponuđene na stranici, a takve promjene neće utjecati na već poslane narudžbe.

6. Trgovac može osigurati popuste za robu ponuđenu na stranici, u skladu s bugarskim zakonodavstvom i pravilima koje je odredio Trgovac. Pravila koja vrijede za takve popuste dostupna su na mjestu gdje je popust prikazan. Popusti se mogu osigurati u različitim oblicima (npr. promocije, popusti za vjernost koji se daju pojedinačno, nasumično ili kao rezultat sudjelovanja u natjecanju ili anketi kupaca).

6.1. Različite vrste popusta ne mogu se kombinirati pri narudžbi i kupnji istog proizvoda.

Plaćanje

7. Kada Korisnik vrati proizvod s pravom na povrat uplaćenog iznosa iz bilo kojeg razloga, cijena koja podliježe povratu umanjuje se za vrijednost popusta primijenjenog na proizvod i vraća se samo stvarno uplaćeni iznos.

8. Korisnik može platiti cijenu naručene robe koristeći jednu od opcija navedenih na web stranici. Plaćanje je moguće na stranici na sljedeće načine:

Pouzećem

9. Ukoliko Korisnik odabere opciju dostave kurirskom službom i plaćanje pouzećem, cijenu naručenih artikala mora platiti zajedno s cijenom dostave kuriru po primitku robe.

10. Ako Korisnik odabere način plaćanja koji uključuje pružatelja platnih usluga treće strane, Korisnik može biti vezan uvjetima i/ili naknadama te treće strane.

11. Trgovac nije odgovoran ako način plaćanja koji uključuje treće strane pružatelja platnih usluga nije dostupan ili na neki drugi način ne funkcionira iz razloga koji se ne mogu pripisati krivnji Trgovca.

Uvjeti isporuke robe

Dostava naručene robe vrši se na sljedeće načine:

Kurirskom službom treće strane

Dostava se vrši na adresu potrošača na teritoriju Republike Bugarske, osim ako nije drugačije navedeno na stranici.

Troškovi dostave padaju na teret potrošača.

Prije slanja naručene robe, Trgovac ima pravo kontaktirati Korisnika na telefonski broj koji je od njega naveo, radi pojašnjenja pojedinosti narudžbe i/ili isporuke.

Trgovac nije odgovoran za neispunjenje narudžbe u slučajevima kada je Korisnik dao netočne, nepotpune i/ili netočne osobne podatke, uključujući i kada je dao nepotpunu, netočnu ili fiktivnu adresu ili telefonski broj.

Isporuka se vrši unutar vremenskog okvira opisanog pod svakom opcijom isporuke u modulu sučelja narudžbe. U iznimnim okolnostima Trgovac zadržava pravo produljenja roka isporuke promptno obavijestivši Korisnika.

Trgovac obrađuje naloge u roku od 1 radnog dana od izvršenja naloga. Dostava se obično vrši u uobičajenom roku u praksi prema odabranom načinu dostave.

Naručena roba se dostavlja uz potpis, jer se veće pošiljke dostavljaju kurirskom službom do ulaza u zgradu.

Potrošač je dužan robu pregledati u trenutku isporuke te odmah obavijestiti u slučaju neslaganja, manjka i oštećenja. Ukoliko Korisnik to ne učini, smatra se da je isporuka prihvaćena bez prigovora.

Pri obavljanju međunarodnih pošiljki vrijede pravila za dostavu i zaprimanje pošiljaka dotične nacionalne poštanske službe, kao i odgovarajuće nacionalno zakonodavstvo zemlje u kojoj se primatelj robe nalazi.

Sve uvozne naknade za uvoz robe padaju na teret Korisnika.

Potrošač ne može tražiti povrat ako je odbio platiti uvozne carine ili primiti pošiljku.

Trgovac zadržava pravo promijeniti dostupne načine dostave i plaćanja i/ili uvjete pod njima u bilo kojem trenutku objavljivanjem dostupnih načina dostave i plaćanja na web stranici bez daljnje obavijesti.

Odustajanje od ugovora i zamjena

12. Potrošač ima pravo odustati od ugovora bez navođenja razloga, bez plaćanja naknade ili kazne u roku od 14 dana od dana prihvaćanja robe od strane potrošača ili treće strane.

13. Kako bi ostvario svoje pravo iz ove klauzule, Korisnik mora nedvosmisleno obavijestiti Trgovca o svojoj odluci da odustane od ugovora, individualizirajući robu koju želi vratiti, navodeći sve detalje o narudžbi i isporuci, uključujući, ali ne ograničavajući se na samo: sadržaj i vrijednost narudžbe, podatke o osobi koja je izvršila narudžbu, podatke osobe koja je prihvatila isporuku i datum isporuke.

14. Trgovac na svojoj web stranici objavljuje obrazac za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora.

15. Kako bi ostvario pravo na odustanak, Trgovac daje potrošaču mogućnost da ispuni i elektroničkim putem putem web stranice pošalje standardni obrazac za odustanak ili drugu nedvosmislenu prijavu. U tim slučajevima Trgovac će odmah poslati potrošaču potvrdu o primitku odbijanja na trajnom mediju.

16. Korisnik je dužan vratiti robu o svom trošku zajedno s računom i računom, ako postoji, predajom Trgovcu ili ovlaštenoj osobi, u roku od 14 dana od dana kada je Korisnik iskoristio svoje pravo na odustajanje od ugovora.

17. Po povratu roba mora biti u originalnom pakiranju, bez tragova korištenja ili narušavanja komercijalnog izgleda.

18. Trgovac ima pravo odgoditi povrat novca dok se roba ne vrati ili dok se ne dostavi dokaz da je roba vraćena, ovisno o tome koji se od dva događaja dogodio ranije.

19. U slučaju da Korisnik ne ispuni svoju obvezu povrata robe bez obavijesti Trgovca o kašnjenju i bez navođenja valjanog razloga za isto, smatra se da je povukao svoju izjavu za ostvarivanje odustajanja od ugovora.

20. Kada u vezi s izvršenjem ugovora Trgovac ima troškove, a Korisnik odustane od ugovora, Trgovac ima pravo uskratiti odgovarajući iznos za nastale troškove ili zahtijevati njihovo plaćanje.

21. Potrošač nema pravo odustati od ugovora ako su predmet istog:

22. Trgovac vraća Korisniku cijenu koju je platio za vraćenu robu.

Jamstva i reklamacije

23. Potrošač ima pravo reklamacije za bilo kakvu neskladu robe ili usluge s ugovorenom/naručenom, kada se nakon isporuke uoče neslaganja s kupoprodajnim ugovorom.

24. Svaka nesukladnost robe široke potrošnje s ugovorom o kupoprodaji koja se dogodi u roku od mjesec dana nakon isporuke robe smatra se da je postojala u trenutku isporuke, osim ako se dokaže da je do nesukladnosti došlo zbog prirodu robe ili prirodu neslaganja.

25. Potrošač ne može osporiti sukladnost potrošačkog proizvoda s ugovorom o prodaji ako:

1. pri sklapanju ugovora znao ili nije mogao biti svjestan nepoštivanja;

2. neusklađenost je posljedica materijala koje je osigurao potrošač.

26. Potrošač ima pravo podnijeti reklamaciju za robu ili uslugu, bez obzira na to je li proizvođač ili trgovac dao komercijalno jamstvo za robu ili uslugu.

27. Kada je zadovoljenje reklamacije izvršeno zamjenom robe drugom, koja odgovara ugovorenom, Trgovac će potrošaču zadržati izvorne uvjete jamstva.

28. Potrošač može nakon prigovora tražiti povrat uplaćenog iznosa, zamjenu robe drugom, koja odgovara ugovorenoj ili za odbitak od cijene.

29. Prigovor se podnosi usmeno na broj telefona koji je naveo Trgovac ili pismeno na navedeni e-mail, poštom ili na adresu tvrtke. Trgovac omogućuje pristup obrascu za pritužbe na svojoj web stranici.

30. Prilikom podnošenja prigovora korisnik navodi predmet prigovora, način na koji želi udovoljiti prigovoru, odnosno iznos traženog iznosa, te adresu, telefon i email za kontakt.

31. Prilikom podnošenja reklamacije potrošač mora priložiti i dokumente na kojima se prigovor temelji, i to:

1. račun ili račun;

2. protokole, akte ili druge isprave kojima se utvrđuje nesukladnost robe s ugovorenom;

3. druge isprave kojima se utvrđuje osnovanost i iznos potraživanja.

32. Reklamacije robe široke potrošnje mogu se podnijeti u roku od 14 dana od isporuke robe.

33. Rok prestaje teći za vrijeme potrebno za postizanje sporazuma između prodavatelja i potrošača za rješavanje spora.

34. Ako je Trgovac dao trgovačko jamstvo za robu i rok jamstva je duži od rokova za podnošenje zahtjeva iz st. 1, tužba se može podnijeti do isteka roka trgovačkog jamstva.

35. Podnošenje pritužbe nije prepreka za podnošenje tužbe.

36. Trgovac je dužan voditi registar podnesenih potraživanja. Korisniku se šalje dokument na e-mail koji je on odredio, u kojem je naznačen broj reklamacije iz registra i vrsta robe.

37. Kada Trgovac udovolji zahtjevu, o tome izdaje akt koji se sastavlja u dva primjerka, a jedan primjerak obvezno daje Korisniku.

38. U slučaju opravdane reklamacije, Trgovac je dužan uskladiti robu s kupoprodajnim ugovorom u roku od mjesec dana od podnošenja prigovora od strane Korisnika.

38.1. Ako se roba ne popravi nakon isteka roka iz prethodnog stavka, Potrošač ima pravo raskinuti ugovor i biti mu vraćen uplaćeni iznos ili zatražiti smanjenje cijene robe široke potrošnje iz čl. 114. ZKP-a.

38.2. Usklađivanje robe široke potrošnje u skladu s kupoprodajnim ugovorom za Korisnika je besplatno. Ne duguje troškove za otpremu robe široke potrošnje niti za materijal i rad u vezi s njezinim popravkom, te ne trpi značajne neugodnosti.

39. U slučaju neusklađenosti robe široke potrošnje s ugovorom o kupoprodaji i kada potrošač nije zadovoljan rješenjem prigovora, ima pravo izabrati jednu od sljedećih opcija:

1. raskid ugovora i povrat uplaćenog iznosa od njega

2. smanjenje cijene.

40. Potrošač ne može zahtijevati povrat uplaćenog iznosa ili smanjenje cijene robe kada trgovac pristane zamijeniti robu široke potrošnje novom ili popraviti robu u roku od mjesec dana od prigovora potrošača.

41. Trgovac je dužan udovoljiti zahtjevu za raskid ugovora i vratiti uplaćeni iznos od strane potrošača, kada nakon što je udovoljio tri reklamacije potrošača popravkom iste robe, u jamstvenom roku, nastupi nova pojava. neusklađenosti robe s ugovorom o prodaji.

42. Potrošač ne može zahtijevati raskid ugovora ako je nesukladnost robe široke potrošnje s ugovorom neznatna.

Zbog higijenskih razloga, donje rublje / kupaći kostimi se ne zamijenjuju / vraćaju. 

Intelektualno vlasništvo

43. Prava intelektualnog vlasništva nad svim materijalima i resursima koji se nalaze na web stranici Trgovca (uključujući dostupne baze podataka) podliježu zaštiti prema Zakonu o autorskom i srodnim pravima, pripadaju Trgovcu ili određenoj osobi koja je prenijela pravo na korištenje Trgovca i ne smije se koristiti protivno važećim zakonima.

44. U slučaju kopiranja ili umnožavanja informacija izvan dopuštenog, kao i u slučaju bilo koje druge povrede prava intelektualnog vlasništva nad resursima Trgovca, Trgovac ima pravo zahtijevati naknadu za pretrpljene izravne i neizravne štete u puna.

45. Osim ako je izričito dogovoreno, Korisnik ne smije reproducirati, mijenjati, brisati, objavljivati, distribuirati i na drugi način otkrivati izvore informacija objavljene na web stranici Trgovca.

46. Trgovac se obvezuje paziti da Korisniku osigura mogućnost normalnog pristupa pruženim uslugama.

47. Trgovac zadržava pravo obustaviti pristup pruženim uslugama. Trgovac ima pravo, ali ne i obvezu, prema vlastitom nahođenju izbrisati informacijske izvore i materijale objavljene na njegovoj web stranici.

Raskid i raskid ugovora

48. Trgovac ima pravo prema vlastitom nahođenju, bez prethodne obavijesti, jednostrano raskinuti ugovor, ako utvrdi da se pružene usluge koriste suprotno ovim općim uvjetima, zakonodavstvu Republike Bugarske i općeprihvaćenim moralnim normama.

49. Osim u slučajevima predviđenim ovim Općim uvjetima, ugovor između stranaka se raskida prestankom djelatnosti Trgovca ili prestankom održavanja njegove web stranice.

50. Uz gore navedene slučajeve, svaka strana može raskinuti ovaj Ugovor slanjem jednomtjednog obavijesti drugoj Strani u slučaju neispunjenja svojih obveza prema Ugovoru.

51. Pisani oblik ugovora smatra se ispoštovanim slanjem e-maila, pritiskom na elektronički gumb na stranici sa sadržajem koji je popunio ili odabrao Korisnik ili označavanjem u polje (kvačicu) na web stranici, itd. slično utoliko što je izjava tehnički snimljena na način koji omogućuje njezinu reprodukciju.

Klauzula o spašavanju

52. Stranke izjavljuju da u slučaju da se neka od klauzula ovih Općih uvjeta pokaže nevaljanom, to neće povlačiti za posljedicu ništavost cijelog ugovora ili drugih njegovih dijelova. Nevaljanu klauzulu zamijenit će obvezne norme zakona ili ustaljena praksa.

Izmjena općih uvjeta

53. Trgovac se obvezuje obavijestiti Korisnike o svakoj promjeni ovih općih uvjeta u roku od 7 dana od nastanka ove okolnosti na e-mail adresu koju je naveo Korisnik.

54. Kada se ne slaže s izmjenama općih uvjeta, Korisnik ima pravo odustati od ugovora bez navođenja razloga i bez plaćanja naknade ili kazne. Kako bi ostvario ovo pravo, Korisnik mora obavijestiti Trgovca u roku od mjesec dana od primitka obavijesti iz prethodnog članka.

55. U slučaju da Korisnik ne iskoristi svoje pravo na odustajanje od ugovora u skladu s postupkom navedenim u ovim općim uvjetima, smatra se da je izmjena od strane Korisnika prihvaćena bez prigovora.

Mjerodavno pravo

56. Na sva pitanja koja nisu riješena ovim Općim uvjetima primjenjuju se odredbe važećeg zakonodavstva Republike Bugarske.